لعل لیلا

گاهی، نگاهی، یادی...

لعل لیلا

گاهی، نگاهی، یادی...

نوشته ها، خاطرات، آرزوها و افکار لیلا دولت آبادی...

نامه هایی از مادران برای مادران

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۱۳ ب.ظ

نامه هایی از مادران برای مادران
 هرساله یکشنبه دوم ماه می به عنوان روز جهانی مادر دراکثر کشورهای جهان تجلیل می گردد؛ «کد پینک: زنان برای صلح» نام NGO ای هست که در مخالفت با جنگ طلبی ایالات متحده فعالیت می کند. این گروه امسال از مادران عراقی و آمریکایی خواسته به مناسبت روز مادر نامه های صلح برای هم بفرستند...
ازیک مادر آمریکایی:
«مادران عزیز عراقی؛ بیشتر از یک دهه پیش، من هر روز دعا می کردم که ایالات متحده در کشور شما جنگی را به راه نیندازد. دعاهای من مستجاب نشد و شما از عواقب این تجاوز رنج ها بردید...
در مقابل همه چیزهایی که شما از دست دادید ، من تمام چیزی که میتوانم به شما تقدیم کنم قلبی مالامال از غم و اندوه است...من من هنوز هم برای شما دعا می کنم اما این بار دعا میکنم که کسی پیدا شود که قلب شمارا شفا دهد و دوباره کشور شما ساخته شود...».

از یک مادر عراقی:
«روز مادر مبارک. مرا ببخش، مادر آمریکایی، برای اینکه من در روز شما،  شما را با دو قطره اشک در چشم ملاقات می کنم، یکی برای پسری که در جنگ از دست دادمش و دیگری برای پسر دیگرم که در زندان است. آرزو میکنم در لحظه روشنی از زندگی ام ملاقاتتان کنم، همانطور که در گذشته کشورم بود، سرزمینی امن پر از خنده کودکان و آواز کبوترهایی که بر بالای درختان نخل، پرواز می کنند، آن­گونه که بغداد بود...
من برای شما سلامی میفرستم از یک مادر عراقی با عشق و غم و اندوه...».


داستان جنگ و جنگ طلبی ملت­ها کی به پایان میرسد؟!!
اللهم عجل لولیک الفرج


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۱
لیلا دولت آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی