لعل لیلا

گاهی، نگاهی، یادی...

لعل لیلا

گاهی، نگاهی، یادی...

نوشته ها، خاطرات، آرزوها و افکار لیلا دولت آبادی...

تحلیل هایی متشکل از آب و دوغ و خیار

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ب.ظ

اینکه علت اهتمام به افزایش جمعیت، بحران سالخوردگی جمعیت در سالهای آتی است، حساب دو دوتا چهارتاس!!! و حالا کسانی دارن سعی میکنن یه سری دلایل پیچیده رو به عنوان علت اصلی طرح تشویق به فرزند آوری مطرح کنن که خیلی عجیب ناکه!!! مثلا میگن:

-میخان خانوما رو از محیط کاری دور نگه دارن که آقایون برن سرکار (خب اینکه بد نیست!!!)

-میخان خانوما رو از کانون های اجتماعی و فرهنگی جامعه دور کنن که دچار خودآگاهی حقوقی نشن و به اصطلاح فیلشون یا هندستون نکنه! (دیگه امروزه روز خانوما می تونن از طریق اینترنت از تمامی اطلاعات دنیای حقیقی و حقوقی! مطلع بشن و لازم نیس برن از این و اون بپرسن که چه حقوقی دارن!!!)

- میخان آقایون از خانوما جلو بیفتن تا همچنان سلطه مقتدرانه خود را بر زنان حفظ کنن (خب سلطه مقتدرانه که جزء ذات آقایونه و  ربطی به بچه داشتن نداشتن زن نداره!!!)

-بعضی ها هم عقیده دارند که نظام میخواد جاودانگی خودشو حفظ کنه و با اینکار خانوما رو تبدیل به ماشین جوجه کشی میکنه و آقایون رو درگیر مشکلات اقتصادی خانواده و نان آوری برای جوجه های تازه سر از تخم بر آورده... (آخه دیگه انقدر آدم سرگرم بچه داری میشه که فکر چیز دیگه ای رو نتونه بکنه؟!! تازه وقتی که دچار مشکلات اقتصادی بشن که توقع و توجهشون به عملکرد اقتصادی دولت و نظام بیشتر میشه که!!!)

همه اینها اندیشه های کودکانه ای است که ساده لوح ترین افراد رو به خنده می اندازه...

 

پ.ن: یکی نیست بگه بابا جون، با شما نیستن، شما بچه دار نشو؛از جونورهایی مثه شما یه دونه هم زیاده...

والاااااااع... :)))))))))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۸
لیلا دولت آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی