لعل لیلا

گاهی، نگاهی، یادی...

لعل لیلا

گاهی، نگاهی، یادی...

نوشته ها، خاطرات، آرزوها و افکار لیلا دولت آبادی...

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

رئیس رسانه ملی درباره سریال «مدینه» فرمودند که قهرمان این سریال خانمی چادری، فهیم، اجتماعی، مدیر و با برخوردهای مناسب دینی و اخلاقی است که می تواند الگویی برای مخاطبان باشد.

فک می کنم نظیر این عبارت را درمورد ستایش هم شنیدیم!!! سال 75-76 که شاهد پخش سریال «در پناه تو» بودیم هنوز جوونای ما خیلی چشم و گوش بسته بودن، شبکه های ماهواره ای انقدر پرتعداد نبودن و با این شدت مشغول تخریب فرهنگ حجاب نبودن و خیلی هم طرفدار نداشتن!

اون موقع شاید می شد انتظار داشت که چادر سر کردن یه دختر مثل «مریم افشار» تاثیر مثبتی روی دخترا بگذاره! که واقعا هم الگوی چادر سر کردن خیلی ها شد!!!

ولی الان با این رشد فزاینده الگو و مدهای غربی و فعالیت بی سابقه شبکه های ماهواره ای برای تهاجم فرهنگی، اینکه یه خانوم چادری رو توی فیلمی (اونم فیلمی با این پرداخت ضعیف!) نشون بدیم که مثلا یه زن مقتدره، نمیتونه کمک شایانی به الگوسازی جوونامون کنه!!!

یه فکر و ایده نو لازمه ولی متاسفانه صدا و سیما هنوز تو شگردهای «در پناه تویی» جا مونده!!!


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۴:۵۳
لیلا دولت آبادی

 میگن یه شب هزار شب نمیشه!با یه گل بهار نمیشه! یه دست صدا نداره!

به نظر من اینا خیلی با اخلاق خدا آشنا نیستن، *خدایی که میگه «لیلة القدر خیرٌ من الف شهر» حساب کتابش دودوتا چهارتا نیس! خدایی که به خاطر یک گناه عبادت 6000 ساله را محو میکنه، حساب کتابش مثه ما بنده های شل و ولش نیست!*

اتفاقا به نظرم خدای ما، *خدای یک شب و یه روز و یه لحظه* است!

خدایی که زل زده به بنده ضعیفش و نگاه میکنه که توی اون لحظه وسوسه نفس مال خدا می مونه یا نه! خودشو نشون میده یانه!

خودمون رو نشون بدیم به خدا، توی لحظه های حساس...

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۶:۰۵
لیلا دولت آبادی